Monday, August 29, 2011

So funny

小悅的中文真的進步了很多。。。

早上酲來, 小悅看見坐在她床邊的爹爹, 劈頭一句:“爹D點解你個頭咁樣0既?”
是的, 爹爹的髮型成包狀, 是時候要搞搞佢!

晚上和家姐看卡通, 小悅說: “好驚呀呢個。。。”
媽媽: “咁你咪唔好睇囉。。。”
小悅: “唔係呀, 呢個好fuuny 呀。。。“
媽媽: ”咩叫好funny呀?“
小悅: ”好好笑囉。。。哈哈哈!“

玩煮飯仔時, 小悅送來一碟嘢。。。
媽媽: ”這是什麼?“
小悅: ”係save-on-food買0架, 係菠蘿同豆, 好熱0架。。。“
媽媽: ”冇叉喎。。。“
小悅: ”你。。你。。。你要多謝媽咪啦。。。“
媽媽: ”多謝媽咪“
小悅: ”多謝媽咪“
小悅又再送來一杯嘢。。。
小悅: ”係阿華田呀, 好熱呀,一陣先飲啦。。。“
媽媽: “哦。。。”
小悅: ”我要八仙果呀!“
媽媽: ”No la..."
小悅: “我都未刷牙!”

兩歲幾人仔,又會咁多嘢講!