Tuesday, September 27, 2011

偷雞

小呈在Grade 1時,老師告訴我們要鼓勵她寫多一點, 初時有些不太明白, 後來在年尾時,看見她在校寫的功課, 才恍然大悟。。。
"If I have one hundred dollars, I would...." 然後有一大頁紙任她發輝,誰知她只寫了兩個字: keep it.

今年Grade 3了,情況以寸進形式地改善,一貫的偷雞作風如下。。。
"Pick a word from the vocabulary list to make a sentence with a minimun of 8 words."
她寫:"A cheetah runs very, very, very, very fast."

死未?!!

Monday, September 26, 2011

下次唔好

星期天上教會去, 下車時剛巧開始下雨。。。

媽媽:快D跑啦, 快D跑啦。。。
小悅:點解快D跑呀?
媽媽:係呀, 個天落雨喇。。。
小悅:點解個天落雨呀? 下次唔好喇。。。

大佬

爹爹不自覺地在把玩小悅的SaSa(小悅心愛的blanket buddy),
玩下玩下把它當毛巾蓋在頭上。
小悅看見了爹爹的行為, 即時大叫: “大佬呀! 你個頭冇洗呀!”

兩歲幾的人仔, 竟然識叫人“大佬”! 救命!

Monday, September 12, 2011

結婚 (1)

和小悅去完婚禮,唔多唔少結婚又成為了小悅的話題, 不過就奇怪點。。。

在吃晚飯時, 失驚無神,小悅說: 我唔結婚喇。。。
媽媽:吓?點解呀?
小悅: 係呀,因為我隻腳好番喇 (之前她跌親。。。)
媽媽: 咁好番咪可以行婚禮0羅。。。
小悅:不過D毛毛未好番呀。。。

阿女, 你好似未有腳毛喎。。。