Saturday, November 19, 2011

兩條馬騮

兩歲十個月的小悅的廣東話越來越地道。。。

她指著自己BB時拍的照片說:
”我。。。我我我細個果陣戇居居呀!”

她跟婆婆講電話時說:
“我陪家姐去睇牙時候跌咗個提子包呀。。。叫媽咪。。。打。。打電話去大統華。。。有冇提子包啦!”

去接家姐放學時,她問:
“今日點解唔駛車果兩隻‘蛇quer'0野(即兩個表姐)嘅?”

玩玩吓,突然問:
“我。。。我我我。。。係唔係‘珂過’呀?”

跟她說約拿的故事時, 她問:
“我果陣時喺你個肚入面踢踢吓果陣。。。係咪你一啖吞咗我落肚呀?”

晚飯時,她問媽媽有關當晚沖涼的安排:
“今晚兩條馬騮駛唔駛洗頭呀?”

Friday, November 4, 2011

肚腩

小悅與家姐沖泡泡浴,沖完後和媽媽說。。。

小悅: 我頭先問家姐我個肚腩係唔係好肥,佢話係,然後哈哈哈咁笑我呀!

媽媽真係想唔笑都唔得!