Friday, June 25, 2010

Cool~

陪小呈看卡通, 卡通中的小朋友讚自己個媽咪好cool. 我問小呈: "你個媽咪唔cool哦呵?" 小呈答: "係呀....唔...不過你beautiful啦!" ~哈哈!

Thursday, June 24, 2010

小呈加油!

今天, 小呈含著一泡眼淚, 堅決地說: "媽咪! 我明年真係不再跳Ballet了, 我淨係要跳好Gymnastics!"--- 並不是因為ballet class 出了什麼困難, 而是在Gymastics拿不到大獎杯. 第一次, 我看見了她的鬥志! I'm proud of her!

Monday, June 21, 2010

起錨

朝早聽到老公在嗌 "起錨...!起錨...!", 原來在催小呈出門口! (仲聽到小呈問: "乜0野係起錨呀?"

Tuesday, June 8, 2010

可愛牌

我問小悅: "點解你咁可愛0架? 你究竟有冇囉牌0架?"
小悅答: "冇!"
老公答: "冇??? 差人拉0架喎!!!!"

Wednesday, June 2, 2010

上飛機

飛機上的小悅...超乖! 媽媽問:"瞓覺好唔好?" 小悅答: "好!" 媽媽問:"同SaSa一齊瞓好唔好?" 小悅答: "好!... 噯噯..." 媽媽橫抱小悅, 她郁都冇郁, 唔駛5分鐘, 瞓咗!