Friday, June 25, 2010

Cool~

陪小呈看卡通, 卡通中的小朋友讚自己個媽咪好cool. 我問小呈: "你個媽咪唔cool哦呵?" 小呈答: "係呀....唔...不過你beautiful啦!" ~哈哈!

No comments:

Post a Comment