兩歲十個月的小悅的廣東話越來越地道。。。
她指著自己BB時拍的照片說:
”我。。。我我我細個果陣戇居居呀!”
她跟婆婆講電話時說:
“我陪家姐去睇牙時候跌咗個提子包呀。。。叫媽咪。。。打。。打電話去大統華。。。有冇提子包啦!”
去接家姐放學時,她問:
“今日點解唔駛車果兩隻‘蛇quer'0野(即兩個表姐)嘅?”
玩玩吓,突然問:
“我。。。我我我。。。係唔係‘珂過’呀?”
跟她說約拿的故事時, 她問:
“我果陣時喺你個肚入面踢踢吓果陣。。。係咪你一啖吞咗我落肚呀?”
晚飯時,她問媽媽有關當晚沖涼的安排:
“今晚兩條馬騮駛唔駛洗頭呀?”
Saturday, November 19, 2011
Friday, November 4, 2011
Monday, October 17, 2011
Friday, October 14, 2011
去天堂
主日學老師:我們怎樣可以去天堂呀?
小悅:我都未去過。。。關咗門啦。。。
主日學老師在下課後如實告訴小悅媽媽。
黃昏時,媽媽揸車,小悅坐在後面。。。
媽媽:小悅呀,怎樣可以去天堂呀?
小悅:關了門呀。。。
媽媽:唔會關門㗎,天父24小時都開門㗎。
小悅:。。。我唔想去呀。。。
媽媽:點解呀?
小悅:我想同媽咪一齊呀。。。
媽媽:第時媽咪都去㗎,爹爹同家姐都去㗎。
小悅:係咩?
媽媽:係呀!
小悅:咁而家去啦!!!!
媽媽(還在揸車):吓?而家唔去住。。。
下次揸車時都係唔好討論去天堂的問題,唔係一唔小心,真係而家即刻去!
小悅:我都未去過。。。關咗門啦。。。
主日學老師在下課後如實告訴小悅媽媽。
黃昏時,媽媽揸車,小悅坐在後面。。。
媽媽:小悅呀,怎樣可以去天堂呀?
小悅:關了門呀。。。
媽媽:唔會關門㗎,天父24小時都開門㗎。
小悅:。。。我唔想去呀。。。
媽媽:點解呀?
小悅:我想同媽咪一齊呀。。。
媽媽:第時媽咪都去㗎,爹爹同家姐都去㗎。
小悅:係咩?
媽媽:係呀!
小悅:咁而家去啦!!!!
媽媽(還在揸車):吓?而家唔去住。。。
下次揸車時都係唔好討論去天堂的問題,唔係一唔小心,真係而家即刻去!
食lunch論
媽媽: 小呈,你想第時學甚麼樂器?Clarinet 好不好?fluet 呢?
小呈:。。。我不想學吹的。。。
媽媽:咁。。。彈琴?
小呈:。。。我。。。唔想。。。
媽媽:點解呀?
小呈:。。。因為好難囉。。。
媽媽:小呈呀,所有0野都係難㗎啦,冇0野是容易的。。。
小呈:有呀!
媽媽:?
小呈:食lunch囉!
媽媽:咁唔通你一世淨係顧住食lunch咩????
晚上將這對話告訴老公,誰知他的第一個反應竟然係:
“吓?佢唔食dinner呀???”
﹣_﹣II
小呈:。。。我不想學吹的。。。
媽媽:咁。。。彈琴?
小呈:。。。我。。。唔想。。。
媽媽:點解呀?
小呈:。。。因為好難囉。。。
媽媽:小呈呀,所有0野都係難㗎啦,冇0野是容易的。。。
小呈:有呀!
媽媽:?
小呈:食lunch囉!
媽媽:咁唔通你一世淨係顧住食lunch咩????
晚上將這對話告訴老公,誰知他的第一個反應竟然係:
“吓?佢唔食dinner呀???”
﹣_﹣II
Thursday, October 6, 2011
Tuesday, September 27, 2011
偷雞
小呈在Grade 1時,老師告訴我們要鼓勵她寫多一點, 初時有些不太明白, 後來在年尾時,看見她在校寫的功課, 才恍然大悟。。。
"If I have one hundred dollars, I would...." 然後有一大頁紙任她發輝,誰知她只寫了兩個字: keep it.
今年Grade 3了,情況以寸進形式地改善,一貫的偷雞作風如下。。。
"Pick a word from the vocabulary list to make a sentence with a minimun of 8 words."
她寫:"A cheetah runs very, very, very, very fast."
死未?!!
"If I have one hundred dollars, I would...." 然後有一大頁紙任她發輝,誰知她只寫了兩個字: keep it.
今年Grade 3了,情況以寸進形式地改善,一貫的偷雞作風如下。。。
"Pick a word from the vocabulary list to make a sentence with a minimun of 8 words."
她寫:"A cheetah runs very, very, very, very fast."
死未?!!
Monday, September 26, 2011
Monday, September 12, 2011
結婚 (1)
和小悅去完婚禮,唔多唔少結婚又成為了小悅的話題, 不過就奇怪點。。。
在吃晚飯時, 失驚無神,小悅說: 我唔結婚喇。。。
媽媽:吓?點解呀?
小悅: 係呀,因為我隻腳好番喇 (之前她跌親。。。)
媽媽: 咁好番咪可以行婚禮0羅。。。
小悅:不過D毛毛未好番呀。。。
阿女, 你好似未有腳毛喎。。。
在吃晚飯時, 失驚無神,小悅說: 我唔結婚喇。。。
媽媽:吓?點解呀?
小悅: 係呀,因為我隻腳好番喇 (之前她跌親。。。)
媽媽: 咁好番咪可以行婚禮0羅。。。
小悅:不過D毛毛未好番呀。。。
阿女, 你好似未有腳毛喎。。。
Monday, August 29, 2011
So funny
小悅的中文真的進步了很多。。。
早上酲來, 小悅看見坐在她床邊的爹爹, 劈頭一句:“爹D點解你個頭咁樣0既?”
是的, 爹爹的髮型成包狀, 是時候要搞搞佢!
晚上和家姐看卡通, 小悅說: “好驚呀呢個。。。”
媽媽: “咁你咪唔好睇囉。。。”
小悅: “唔係呀, 呢個好fuuny 呀。。。“
媽媽: ”咩叫好funny呀?“
小悅: ”好好笑囉。。。哈哈哈!“
玩煮飯仔時, 小悅送來一碟嘢。。。
媽媽: ”這是什麼?“
小悅: ”係save-on-food買0架, 係菠蘿同豆, 好熱0架。。。“
媽媽: ”冇叉喎。。。“
小悅: ”你。。你。。。你要多謝媽咪啦。。。“
媽媽: ”多謝媽咪“
小悅: ”多謝媽咪“
小悅又再送來一杯嘢。。。
小悅: ”係阿華田呀, 好熱呀,一陣先飲啦。。。“
媽媽: “哦。。。”
小悅: ”我要八仙果呀!“
媽媽: ”No la..."
小悅: “我都未刷牙!”
兩歲幾人仔,又會咁多嘢講!
早上酲來, 小悅看見坐在她床邊的爹爹, 劈頭一句:“爹D點解你個頭咁樣0既?”
是的, 爹爹的髮型成包狀, 是時候要搞搞佢!
晚上和家姐看卡通, 小悅說: “好驚呀呢個。。。”
媽媽: “咁你咪唔好睇囉。。。”
小悅: “唔係呀, 呢個好fuuny 呀。。。“
媽媽: ”咩叫好funny呀?“
小悅: ”好好笑囉。。。哈哈哈!“
玩煮飯仔時, 小悅送來一碟嘢。。。
媽媽: ”這是什麼?“
小悅: ”係save-on-food買0架, 係菠蘿同豆, 好熱0架。。。“
媽媽: ”冇叉喎。。。“
小悅: ”你。。你。。。你要多謝媽咪啦。。。“
媽媽: ”多謝媽咪“
小悅: ”多謝媽咪“
小悅又再送來一杯嘢。。。
小悅: ”係阿華田呀, 好熱呀,一陣先飲啦。。。“
媽媽: “哦。。。”
小悅: ”我要八仙果呀!“
媽媽: ”No la..."
小悅: “我都未刷牙!”
兩歲幾人仔,又會咁多嘢講!
Friday, July 29, 2011
好老公
和小悅去醫院探望剛剛生了BB的姨姨, 媽媽與姨姨在談到生產的話題時。。。
小悅:我又生!
媽媽:吓?你又生? 你第時大個搵番個好老公先啦!
小悅:係Daddy呀!
媽媽:係好似Daddy咁嘅好老公呀!
晚飯時, 媽媽如實告訴在坐的公公婆婆和爹爹。。。
公公:小悅,那你要祈禱求天父第時賜你有好老公喇!
小悅 (立即二話不說, 合埋手, 瞇著眼睛): 謝謝天父, 賜我好老公。。。
晚上瞓覺時。。。
媽媽: 小悅, 你今天有什麼事情要謝謝天父呀?
小悅:謝謝天父, 有好老公。。。
小悅:我又生!
媽媽:吓?你又生? 你第時大個搵番個好老公先啦!
小悅:係Daddy呀!
媽媽:係好似Daddy咁嘅好老公呀!
晚飯時, 媽媽如實告訴在坐的公公婆婆和爹爹。。。
公公:小悅,那你要祈禱求天父第時賜你有好老公喇!
小悅 (立即二話不說, 合埋手, 瞇著眼睛): 謝謝天父, 賜我好老公。。。
晚上瞓覺時。。。
媽媽: 小悅, 你今天有什麼事情要謝謝天父呀?
小悅:謝謝天父, 有好老公。。。
Thursday, July 28, 2011
循環
每次晚上媽媽不在家, 小悅臨瞓前一定大哭一場。
早上, 媽媽問小悅:“你為什麼要喊?”
小悅:係呀。。。我喊呀。。。
媽媽: 點解呀? 因為。。。?
小悅:因為。。。因為。。。因為我傷心呀。。。
媽媽:點解你傷心呀? 因為。。。?
小悅: 因為。。。因為。。。因為我喊呀。。。
早上, 媽媽問小悅:“你為什麼要喊?”
小悅:係呀。。。我喊呀。。。
媽媽: 點解呀? 因為。。。?
小悅:因為。。。因為。。。因為我傷心呀。。。
媽媽:點解你傷心呀? 因為。。。?
小悅: 因為。。。因為。。。因為我喊呀。。。
Thursday, July 7, 2011
Friday, May 6, 2011
腳腳
早上起來, 從個Baby monitor聽見小悅醒了, 不過沒有叫媽媽, 反而在自言自語, 唔知佢講乜. 於是, 媽媽開門走入小悅房...
媽媽: 小悅, 你起身嗱? 你同邊個講緊0野呀?
小悅: 我...我...我同隻腳講緊0野呀...
媽媽: 你做乜同隻腳講0野呀?
小悅: 係呀, 因為...因為...因為佢唔開心呀!
媽媽: 吓? 佢做乜唔開心呀?
小悅: 因為...因為...佢撞親呀...
媽媽: 小悅, 你起身嗱? 你同邊個講緊0野呀?
小悅: 我...我...我同隻腳講緊0野呀...
媽媽: 你做乜同隻腳講0野呀?
小悅: 係呀, 因為...因為...因為佢唔開心呀!
媽媽: 吓? 佢做乜唔開心呀?
小悅: 因為...因為...佢撞親呀...
Thursday, April 21, 2011
又便便
小悅又在便便...
小悅: 出0黎喇...
媽媽: 今次又有咩呀?
小悅: 有....有毛巾呀!
媽媽: 毛巾? 你又幾時食咗條毛巾落肚呀?
小悅: 今日呀!
媽媽: 毛巾點食呀!?
小悅: 咁樣呀...Aww Aww Aww Aww Aww...
媽媽: 咁仲有冇呀?
小悅: 有呀....
媽媽: 咁仲有D乜呀?
小悅(拍住塊厠所板): 呢個板呀!
媽媽: 吓? 連厠所板都食?
小悅: 係呀! 咬咬咬咬咬咁樣呀!
小朋友全程都是一副搞鬼樣, 認真搞鬼!
小悅: 出0黎喇...
媽媽: 今次又有咩呀?
小悅: 有....有毛巾呀!
媽媽: 毛巾? 你又幾時食咗條毛巾落肚呀?
小悅: 今日呀!
媽媽: 毛巾點食呀!?
小悅: 咁樣呀...Aww Aww Aww Aww Aww...
媽媽: 咁仲有冇呀?
小悅: 有呀....
媽媽: 咁仲有D乜呀?
小悅(拍住塊厠所板): 呢個板呀!
媽媽: 吓? 連厠所板都食?
小悅: 係呀! 咬咬咬咬咬咁樣呀!
小朋友全程都是一副搞鬼樣, 認真搞鬼!
Wednesday, April 20, 2011
禱告
小悅今晚的禱告如下:
"謝謝天父... 俾小悅有頭頭, 俾媽咪有頭頭, 俾爹爹有頭頭, 俾家姐有頭頭... 俾小悅有手手, 可以玩playdoh...奉主耶穌名求...阿們!"
即是話, 如果媽媽問小悅: "小悅你謝謝天父D乜0野呀?"
小悅就會答: "謝謝你個頭."
"謝謝天父... 俾小悅有頭頭, 俾媽咪有頭頭, 俾爹爹有頭頭, 俾家姐有頭頭... 俾小悅有手手, 可以玩playdoh...奉主耶穌名求...阿們!"
即是話, 如果媽媽問小悅: "小悅你謝謝天父D乜0野呀?"
小悅就會答: "謝謝你個頭."
Friday, April 15, 2011
便便
以下對話, 有點不雅, 敬請原諒...
小悅在便便, 坐了很久, 仍未有所出.
媽媽: 有未呀? 出來未呀?
小悅: .... 出緊喇!
噗通一聲
小悅(興奮地): 乜0黎0架? 冬茹呀?!
媽媽(忍笑): 係呀係呀.... 仲有冇呀?
小悅: ... 有呀. 跟住係乜呀? 雲耳呀?
媽媽: 好呀好呀...
....
媽媽: 有雲耳未呀?
小悅: 冇呀... 有匙羹呀...
媽媽(強忍住笑): 吓? 匙羹? 你幾時吞咗隻匙羹落肚呀?
小悅(十分正經地): 係呀, 今朝呀...
結果, 當然便便中沒有匙羹啦! 只是小朋友再一次施展九唔搭八的技倆!
小悅在便便, 坐了很久, 仍未有所出.
媽媽: 有未呀? 出來未呀?
小悅: .... 出緊喇!
噗通一聲
小悅(興奮地): 乜0黎0架? 冬茹呀?!
媽媽(忍笑): 係呀係呀.... 仲有冇呀?
小悅: ... 有呀. 跟住係乜呀? 雲耳呀?
媽媽: 好呀好呀...
....
媽媽: 有雲耳未呀?
小悅: 冇呀... 有匙羹呀...
媽媽(強忍住笑): 吓? 匙羹? 你幾時吞咗隻匙羹落肚呀?
小悅(十分正經地): 係呀, 今朝呀...
結果, 當然便便中沒有匙羹啦! 只是小朋友再一次施展九唔搭八的技倆!
Tuesday, April 12, 2011
你唔好咁啦!
媽媽在練習用希臘文背主禱文...
媽媽:πατερ ημων ο εν τοισ...
小悅(好驚地): 媽咪...你做咩呀????
媽媽: ...αγθασθητω το ονομα...
小悅(哄個頭埋來, 用雙手夾著媽媽的面): 媽咪你唔好咁啦! 你唔好咁啦!!!!
媽媽:πατερ ημων ο εν τοισ...
小悅(好驚地): 媽咪...你做咩呀????
媽媽: ...αγθασθητω το ονομα...
小悅(哄個頭埋來, 用雙手夾著媽媽的面): 媽咪你唔好咁啦! 你唔好咁啦!!!!
Monday, April 11, 2011
Thursday, March 24, 2011
MaMa Burger
小悅每天去婆婆家"上學去"...
一天媽媽放學回來, 到婆婆家接小悅時, 小悅手中拿著張A&W的flyer...
小悅(指住個 burger): 呢個...係Mama burger...
媽媽 (指住個另一個 burger): 咁呢個又係咩0黎0架? Mama burger?
小悅: 係 Uncle burger 0黎0架!
媽媽: 嘩! 你點識0架???? 邊個教你0架?
婆婆 (從廚房大嗌, 很自豪地): 我教0架!!!!!
一天媽媽放學回來, 到婆婆家接小悅時, 小悅手中拿著張A&W的flyer...
小悅(指住個 burger): 呢個...係Mama burger...
媽媽 (指住個另一個 burger): 咁呢個又係咩0黎0架? Mama burger?
小悅: 係 Uncle burger 0黎0架!
媽媽: 嘩! 你點識0架???? 邊個教你0架?
婆婆 (從廚房大嗌, 很自豪地): 我教0架!!!!!
Wednesday, March 23, 2011
My Brave Girl
Lizzie bravely underwent an oral surgery.... so scary and so bloodly....while witnessing the whole thing, all I want to say to her is: "I'll love you with my biggest love..."
Thursday, March 17, 2011
爹爹的爛Gag
今早趕出門口,
媽媽從樓上幫小悅攞完0野正在落樓梯時, 爹爹和小呈趕著說: "上車喇, 走喇走喇..." 小悅立即大叫:"唔走得住! 等埋媽咪先!!!" 嚇得我們三個 O 晒嘴!
隨後爹爹指著小悅, 對媽媽說: "她說話帶有權柄, 不像其他的小朋友, 眾人都很驚訝." (爹爹又一最新爛Gag傑作!)
媽媽從樓上幫小悅攞完0野正在落樓梯時, 爹爹和小呈趕著說: "上車喇, 走喇走喇..." 小悅立即大叫:"唔走得住! 等埋媽咪先!!!" 嚇得我們三個 O 晒嘴!
隨後爹爹指著小悅, 對媽媽說: "她說話帶有權柄, 不像其他的小朋友, 眾人都很驚訝." (爹爹又一最新爛Gag傑作!)
Wednesday, March 16, 2011
Sunday, March 6, 2011
傻咗
小悅今天玩到傻了...
睡覺時, 已比平日晚了差不多兩個鐘.
在黑漆的房中, 媽媽聽見小悅在細細聲唔知講咩...
媽媽: 小悅, 同媽媽講早抖未?
小悅: kjshfusidfjiew....
媽媽: 小悅, 同媽媽講早抖未?
小悅: jodijfosjfosjfoijo....
媽媽: 小悅...
小悅: 我講緊0野呀...
媽媽: 你同邊個講緊0野?
小悅: 娜娜呀... (佢隻bear...)
睡覺時, 已比平日晚了差不多兩個鐘.
在黑漆的房中, 媽媽聽見小悅在細細聲唔知講咩...
媽媽: 小悅, 同媽媽講早抖未?
小悅: kjshfusidfjiew....
媽媽: 小悅, 同媽媽講早抖未?
小悅: jodijfosjfosjfoijo....
媽媽: 小悅...
小悅: 我講緊0野呀...
媽媽: 你同邊個講緊0野?
小悅: 娜娜呀... (佢隻bear...)
Friday, February 18, 2011
入夢大法
小悅在睡夢中大哭: 嘩~~媽咪抱呀~~~ (仍在夢中沒有醒)
媽媽使出"入夢大法"...
媽媽: 媽媽抱住喇...去街街喇...去Toys, 好唔好?
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁去McDonald喇...
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁去Library喇, 去借Dora書好唔好?
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁不如去Karpos喇? (Karpos 即教會的兒童主日學)
小悅(仍緊閉雙眼): 好.... zzzz....
搞掂!!!!
媽媽使出"入夢大法"...
媽媽: 媽媽抱住喇...去街街喇...去Toys, 好唔好?
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁去McDonald喇...
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁去Library喇, 去借Dora書好唔好?
小悅(仍緊閉雙眼): 嗚~~唔好呀~~
媽媽: 咁不如去Karpos喇? (Karpos 即教會的兒童主日學)
小悅(仍緊閉雙眼): 好.... zzzz....
搞掂!!!!
Tuesday, January 18, 2011
Sunday, January 9, 2011
唔得閒
當小悅正在吃她的生日晚餐時...
公公: 悅悅, 你幾多歲呀?
小悅: ...
公公: 悅悅... 悅悅...
小悅: ...
公公: 悅悅, 唱隻歌仔0黎聽吓啦!
小悅: ...
公公: 喂, 悅悅...
小悅: 食緊0野.... 唔得閒....
公公: 悅悅, 你幾多歲呀?
小悅: ...
公公: 悅悅... 悅悅...
小悅: ...
公公: 悅悅, 唱隻歌仔0黎聽吓啦!
小悅: ...
公公: 喂, 悅悅...
小悅: 食緊0野.... 唔得閒....
Tuesday, January 4, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)