Thursday, April 21, 2011

又便便

小悅又在便便...

小悅: 出0黎喇...
媽媽: 今次又有咩呀?
小悅: 有....有毛巾呀!
媽媽: 毛巾? 你又幾時食咗條毛巾落肚呀?
小悅: 今日呀!
媽媽: 毛巾點食呀!?
小悅: 咁樣呀...Aww Aww Aww Aww Aww...
媽媽: 咁仲有冇呀?
小悅: 有呀....
媽媽: 咁仲有D乜呀?
小悅(拍住塊厠所板): 呢個板呀!
媽媽: 吓? 連厠所板都食?
小悅: 係呀! 咬咬咬咬咬咁樣呀!

小朋友全程都是一副搞鬼樣, 認真搞鬼!

Wednesday, April 20, 2011

禱告

小悅今晚的禱告如下:

"謝謝天父... 俾小悅有頭頭, 俾媽咪有頭頭, 俾爹爹有頭頭, 俾家姐有頭頭... 俾小悅有手手, 可以玩playdoh...奉主耶穌名求...阿們!"

即是話, 如果媽媽問小悅: "小悅你謝謝天父D乜0野呀?"
小悅就會答: "謝謝你個頭."

Friday, April 15, 2011

便便

以下對話, 有點不雅, 敬請原諒...

小悅在便便, 坐了很久, 仍未有所出.
媽媽: 有未呀? 出來未呀?
小悅: .... 出緊喇!
噗通一聲
小悅(興奮地): 乜0黎0架? 冬茹呀?!
媽媽(忍笑): 係呀係呀.... 仲有冇呀?
小悅: ... 有呀. 跟住係乜呀? 雲耳呀?
媽媽: 好呀好呀...
....
媽媽: 有雲耳未呀?
小悅: 冇呀... 有匙羹呀...
媽媽(強忍住笑): 吓? 匙羹? 你幾時吞咗隻匙羹落肚呀?
小悅(十分正經地): 係呀, 今朝呀...

結果, 當然便便中沒有匙羹啦! 只是小朋友再一次施展九唔搭八的技倆!

Tuesday, April 12, 2011

你唔好咁啦!

媽媽在練習用希臘文背主禱文...

媽媽:πατερ ημων ο εν τοισ...
小悅(好驚地): 媽咪...你做咩呀????
媽媽: ...αγθασθητω το ονομα...
小悅(哄個頭埋來, 用雙手夾著媽媽的面): 媽咪你唔好咁啦! 你唔好咁啦!!!!

Monday, April 11, 2011

壞腦

小悅在不停地跳上跳落...

爹爹: 唔好跳喇, 會跳壞腦0架!
小悅(大叫): 唔會壞0架!
媽媽: 哈哈哈....
爹爹:...佢識咁答應該真係冇壞到!