Thursday, April 21, 2011

又便便

小悅又在便便...

小悅: 出0黎喇...
媽媽: 今次又有咩呀?
小悅: 有....有毛巾呀!
媽媽: 毛巾? 你又幾時食咗條毛巾落肚呀?
小悅: 今日呀!
媽媽: 毛巾點食呀!?
小悅: 咁樣呀...Aww Aww Aww Aww Aww...
媽媽: 咁仲有冇呀?
小悅: 有呀....
媽媽: 咁仲有D乜呀?
小悅(拍住塊厠所板): 呢個板呀!
媽媽: 吓? 連厠所板都食?
小悅: 係呀! 咬咬咬咬咬咁樣呀!

小朋友全程都是一副搞鬼樣, 認真搞鬼!

No comments:

Post a Comment