我的兩呈雙悅!
Saturday, May 4, 2013
Tuesday, March 19, 2013
真的很Mean
某個早上,小悅走上媽媽的床要媽媽摟著她睡。
數分鐘後,小呈都走上了媽媽的床要媽媽摟著她睡。
小悅向媽媽說:Get rid of her!!!
小呈向媽媽投訴: No! Noelle is so mean!!!
小悅再溫柔地道:Can you get rid of her please?
小悅,對不起,你仍然很mean! @_@!!
Wednesday, November 28, 2012
小悅的快人快語
媽媽:小悅,點解你上芭蕾舞課時跳得咁投入,人地小朋友淨係FING 手,你就連個頭都FING埋嘅?
小悅:唔係呀,有條頭髮撩緊我塊面嘛。。。
﹣﹣﹣
媽媽:小悅,點解你咁 “哦GOR”嘅?
小悅:係呀,我唔鍾意嘅我會話俾你知㗎!
﹣﹣﹣
和小悅玩 Game of Life...
行到要揀FAMILY PATH 定 RETURN TO COLLEGE。。。
媽媽:小悅,你生BB啦!
小悅:等我讀書先啦!
行到另一個STOP SIGN。。。
媽媽:喂,你揀FAMILY PATH 定 PATH OF LIFE 呀?你要生BB就好揀FAMILY PATH囉喎。。。
小悅:等陣先啦!
行到差不多到退休時。。。
小悅:我要生BB呀! 我未生BB呀!
媽媽:冇喇! 冇得生喇! 你過咗就冇得生喇!
小悅:(爆喊)哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽: 女呀,都叫你早D生㗎啦! 你過咗就冇得生㗎喇!!!冇得返轉頭㗎!
小悅:哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽(汗顏)。。。(得果三歲半人仔就要教她 “有仔趁嫩生”!)
小悅:唔係呀,有條頭髮撩緊我塊面嘛。。。
﹣﹣﹣
媽媽:小悅,點解你咁 “哦GOR”嘅?
小悅:係呀,我唔鍾意嘅我會話俾你知㗎!
﹣﹣﹣
和小悅玩 Game of Life...
行到要揀FAMILY PATH 定 RETURN TO COLLEGE。。。
媽媽:小悅,你生BB啦!
小悅:等我讀書先啦!
行到另一個STOP SIGN。。。
媽媽:喂,你揀FAMILY PATH 定 PATH OF LIFE 呀?你要生BB就好揀FAMILY PATH囉喎。。。
小悅:等陣先啦!
行到差不多到退休時。。。
小悅:我要生BB呀! 我未生BB呀!
媽媽:冇喇! 冇得生喇! 你過咗就冇得生喇!
小悅:(爆喊)哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽: 女呀,都叫你早D生㗎啦! 你過咗就冇得生㗎喇!!!冇得返轉頭㗎!
小悅:哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽(汗顏)。。。(得果三歲半人仔就要教她 “有仔趁嫩生”!)
Thursday, August 16, 2012
I am no chapter
During a conversation between Mom & Lizzie about not judging people from the surface...
Mom: Well, everyone is like a storybook. We cannot judge people just from the cover.
Lizzie: Yeah Mom... Hey Mom, if you are a storybook, you're 30 something chapters and Noelle is only 3 chapters...
突然妹妹插入~~
Noelle: Elizabeth!!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: 妹妹。。。你都唔知家姐講乜。。。
Noelle: Mom!!! No talking! Elizabeth!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: (-_-")
Noelle: Mom!!! Mom!!! Mom!!!.... 家姐講乜呀?
Mοm:( -___-")
Tuesday, August 14, 2012
Saturday, July 28, 2012
TWA
小悅學我們做TWA...
“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。
“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”
“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。
“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”
Subscribe to:
Posts (Atom)