媽媽:小悅,點解你上芭蕾舞課時跳得咁投入,人地小朋友淨係FING 手,你就連個頭都FING埋嘅?
小悅:唔係呀,有條頭髮撩緊我塊面嘛。。。
﹣﹣﹣
媽媽:小悅,點解你咁 “哦GOR”嘅?
小悅:係呀,我唔鍾意嘅我會話俾你知㗎!
﹣﹣﹣
和小悅玩 Game of Life...
行到要揀FAMILY PATH 定 RETURN TO COLLEGE。。。
媽媽:小悅,你生BB啦!
小悅:等我讀書先啦!
行到另一個STOP SIGN。。。
媽媽:喂,你揀FAMILY PATH 定 PATH OF LIFE 呀?你要生BB就好揀FAMILY PATH囉喎。。。
小悅:等陣先啦!
行到差不多到退休時。。。
小悅:我要生BB呀! 我未生BB呀!
媽媽:冇喇! 冇得生喇! 你過咗就冇得生喇!
小悅:(爆喊)哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽: 女呀,都叫你早D生㗎啦! 你過咗就冇得生㗎喇!!!冇得返轉頭㗎!
小悅:哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽(汗顏)。。。(得果三歲半人仔就要教她 “有仔趁嫩生”!)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment