小悅學我們做TWA...
“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。
“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”
Saturday, July 28, 2012
Saturday, July 14, 2012
小悅聞歌起舞
小悅在shopping 時忽然聞歌起舞。。。
媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!
http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be
媽媽頭暈了~~!
媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!
http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be
媽媽頭暈了~~!
Subscribe to:
Posts (Atom)