Saturday, July 28, 2012

TWA

小悅學我們做TWA...

“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。

“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”




Saturday, July 14, 2012

小悅聞歌起舞

小悅在shopping 時忽然聞歌起舞。。。

媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!

http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be

媽媽頭暈了~~!