Wednesday, November 28, 2012

小悅的快人快語

媽媽:小悅,點解你上芭蕾舞課時跳得咁投入,人地小朋友淨係FING 手,你就連個頭都FING埋嘅?
小悅:唔係呀,有條頭髮撩緊我塊面嘛。。。

﹣﹣﹣

媽媽:小悅,點解你咁 “哦GOR”嘅?
小悅:係呀,我唔鍾意嘅我會話俾你知㗎!

﹣﹣﹣
和小悅玩 Game of Life...

行到要揀FAMILY PATH 定 RETURN TO COLLEGE。。。
媽媽:小悅,你生BB啦!
小悅:等我讀書先啦!

行到另一個STOP SIGN。。。
媽媽:喂,你揀FAMILY PATH 定 PATH OF LIFE 呀?你要生BB就好揀FAMILY PATH囉喎。。。
小悅:等陣先啦!

行到差不多到退休時。。。
小悅:我要生BB呀! 我未生BB呀!
媽媽:冇喇! 冇得生喇! 你過咗就冇得生喇!
小悅:(爆喊)哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽: 女呀,都叫你早D生㗎啦! 你過咗就冇得生㗎喇!!!冇得返轉頭㗎!
小悅:哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽(汗顏)。。。(得果三歲半人仔就要教她 “有仔趁嫩生”!)


Thursday, August 16, 2012

I am no chapter


During a conversation between Mom & Lizzie about not judging people from the surface...

Mom: Well, everyone is like a storybook. We cannot judge people just from the cover. 
Lizzie: Yeah Mom... Hey Mom, if you are a storybook, you're 30 something chapters and Noelle is only 3 chapters...
突然妹妹插入~~
Noelle: Elizabeth!!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: 妹妹。。。你都唔知家姐講乜。。。
Noelle: Mom!!! No talking! Elizabeth!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: (-_-") 
Noelle: Mom!!! Mom!!! Mom!!!.... 家姐講乜呀?
Mοm:( -___-")


Tuesday, August 14, 2012

兩姊妹


九歲與三歲半的兩姊妹在車上聊做姊妹的好。。。

家姐:我地將來大個果陣可以一齊去行街啦,我可以買D嘢送俾你啦。。。

妹妹(好大聲咁話):你~有~錢~咩???

家姐(好大聲咁答):我~話~我~大~個~果~陣~呀!


Saturday, July 28, 2012

TWA

小悅學我們做TWA...

“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。

“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”




Saturday, July 14, 2012

小悅聞歌起舞

小悅在shopping 時忽然聞歌起舞。。。

媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!

http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be

媽媽頭暈了~~!

Thursday, May 3, 2012

快9歲的小呈和3歲半的小悅


Wednesday, March 28, 2012

拗拗聲

媽媽和小悅去配藥, 配完之後媽媽拗拗聲,因為D藥好貴喲。。。

媽媽:“拗。。。拗。。。拗。。。” 小悅,媽媽拗拗聲呀。
小悅:唔係呀,係 “Moo...Moo...Moo..."咁樣㗎!
媽媽:(失笑)果D係「牛牛聲」! 媽咪果D叫「拗拗聲」呀!

二十八

呀妹妹。。。你停留在二十八磅已經成年幾有多,你D肉究竟去晒邊???

妹妹的邏輯

兩姊妹在爭書睇~~

妹妹:家姐,我要睇。。。
家姐:你細個唔識睇呀。。。
妹妹:家姐,我第時大過你果陣你俾我睇啦。
家姐:(反白眼地)你永遠都唔會大過我㗎!
______________________

兩姊妹在爭洋娃娃 “Emily" ~~

妹妹:係我㗎。。。Emily係我㗎!
家姐:唔係呀,係我㗎!係我細個果陣㗎!
妹妹:你細個果陣我都冇見到!!!
家姐:係呀! 因為我細個果陣你都未出世!!!
妹妹:你細個果陣D相。。。我都冇見到你同Emily。。。
家姐:(唔出聲。。。諗一諗)

家姐找來相簿一本,番開其中一頁。。。

家姐:嗱!你睇!係我同Emily一齊瞓覺呀!
妹妹:(指住另一張相,笑笑)咦?家姐。。。你係度做咩呀?(笑騎騎。。。)

一小時後,媽媽告訴公公婆婆她們兩姊妹的對話~~
妹妹:係呀,Emily 係我㗎!張相囉。。。我細個同Emily一齊瞓囉!

Wednesday, March 14, 2012

小圈子

小悅:媽咪,我要睇小圈子呀。。。
媽媽: 吓? 你要睇咩話?
小悅:我要睇小圈子呀。。。
媽媽:小圈子?要返香港先有得睇喎。。。你想睇小丸子係唔係呀?

Sunday, January 15, 2012

包剪揼

和小悅猜包剪揼。。。

媽媽:“程尋磨較叉燒。。。包!小悅,要即刻出㗎!唔可以等㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。 小悅,要即講你出咩㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!要即刻出㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!要‘程尋磨較叉燒包’咁樣㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!!”

小悅:“媽咪呀! 我要吞口水㗎!”

Monday, January 9, 2012

有對翼就好了!

和小悅看卡通,看見小仙子有對翼可以飛,媽媽有感而發:“如果我都有對翼就好了!”
小悅: 如果。。。如果有對翼。。。咁唔可以搭巴士囉!
媽媽:吓,點解?
小悅:。。。如果有對翼,咁會“kic"住個巴士囉!

Sunday, January 8, 2012