媽媽:小悅,點解你上芭蕾舞課時跳得咁投入,人地小朋友淨係FING 手,你就連個頭都FING埋嘅?
小悅:唔係呀,有條頭髮撩緊我塊面嘛。。。
﹣﹣﹣
媽媽:小悅,點解你咁 “哦GOR”嘅?
小悅:係呀,我唔鍾意嘅我會話俾你知㗎!
﹣﹣﹣
和小悅玩 Game of Life...
行到要揀FAMILY PATH 定 RETURN TO COLLEGE。。。
媽媽:小悅,你生BB啦!
小悅:等我讀書先啦!
行到另一個STOP SIGN。。。
媽媽:喂,你揀FAMILY PATH 定 PATH OF LIFE 呀?你要生BB就好揀FAMILY PATH囉喎。。。
小悅:等陣先啦!
行到差不多到退休時。。。
小悅:我要生BB呀! 我未生BB呀!
媽媽:冇喇! 冇得生喇! 你過咗就冇得生喇!
小悅:(爆喊)哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽: 女呀,都叫你早D生㗎啦! 你過咗就冇得生㗎喇!!!冇得返轉頭㗎!
小悅:哇。。。哇。。。我要生BB呀!!!!
媽媽(汗顏)。。。(得果三歲半人仔就要教她 “有仔趁嫩生”!)
Wednesday, November 28, 2012
Thursday, August 16, 2012
I am no chapter
During a conversation between Mom & Lizzie about not judging people from the surface...
Mom: Well, everyone is like a storybook. We cannot judge people just from the cover.
Lizzie: Yeah Mom... Hey Mom, if you are a storybook, you're 30 something chapters and Noelle is only 3 chapters...
突然妹妹插入~~
Noelle: Elizabeth!!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: 妹妹。。。你都唔知家姐講乜。。。
Noelle: Mom!!! No talking! Elizabeth!!! I am no chapter! I am Noelle!!!
Mom: (-_-")
Noelle: Mom!!! Mom!!! Mom!!!.... 家姐講乜呀?
Mοm:( -___-")
Tuesday, August 14, 2012
Saturday, July 28, 2012
TWA
小悅學我們做TWA...
“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。
“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”
“媽咪,你俾支筆筆(highlighter)我喇, 我要劃我本聖經呀!“
。。。。。
“十字架。。。耶穌。。。冇死亡”
“婆婆唔0係度,唔駛驚,媽咪0係度。。。”
“媽咪唔0係度,唔駛驚,婆婆0係度,媽咪好快番。。。”
“我隻狗仔病咗,天父你醫番好。。。”
Saturday, July 14, 2012
小悅聞歌起舞
小悅在shopping 時忽然聞歌起舞。。。
媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!
http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be
媽媽頭暈了~~!
媽媽:我影你得唔得呀?
小悅:好呀!
http://www.youtube.com/watch?v=tbZVtLVds6E&feature=youtu.be
媽媽頭暈了~~!
Wednesday, June 13, 2012
Thursday, May 3, 2012
Wednesday, March 28, 2012
拗拗聲
媽媽和小悅去配藥, 配完之後媽媽拗拗聲,因為D藥好貴喲。。。
媽媽:“拗。。。拗。。。拗。。。” 小悅,媽媽拗拗聲呀。
小悅:唔係呀,係 “Moo...Moo...Moo..."咁樣㗎!
媽媽:(失笑)果D係「牛牛聲」! 媽咪果D叫「拗拗聲」呀!
媽媽:“拗。。。拗。。。拗。。。” 小悅,媽媽拗拗聲呀。
小悅:唔係呀,係 “Moo...Moo...Moo..."咁樣㗎!
媽媽:(失笑)果D係「牛牛聲」! 媽咪果D叫「拗拗聲」呀!
妹妹的邏輯
兩姊妹在爭書睇~~
妹妹:家姐,我要睇。。。
家姐:你細個唔識睇呀。。。
妹妹:家姐,我第時大過你果陣你俾我睇啦。
家姐:(反白眼地)你永遠都唔會大過我㗎!
______________________
兩姊妹在爭洋娃娃 “Emily" ~~
妹妹:係我㗎。。。Emily係我㗎!
家姐:唔係呀,係我㗎!係我細個果陣㗎!
妹妹:你細個果陣我都冇見到!!!
家姐:係呀! 因為我細個果陣你都未出世!!!
妹妹:你細個果陣D相。。。我都冇見到你同Emily。。。
家姐:(唔出聲。。。諗一諗)
家姐找來相簿一本,番開其中一頁。。。
家姐:嗱!你睇!係我同Emily一齊瞓覺呀!
妹妹:(指住另一張相,笑笑)咦?家姐。。。你係度做咩呀?(笑騎騎。。。)
一小時後,媽媽告訴公公婆婆她們兩姊妹的對話~~
妹妹:係呀,Emily 係我㗎!張相囉。。。我細個同Emily一齊瞓囉!
妹妹:家姐,我要睇。。。
家姐:你細個唔識睇呀。。。
妹妹:家姐,我第時大過你果陣你俾我睇啦。
家姐:(反白眼地)你永遠都唔會大過我㗎!
______________________
兩姊妹在爭洋娃娃 “Emily" ~~
妹妹:係我㗎。。。Emily係我㗎!
家姐:唔係呀,係我㗎!係我細個果陣㗎!
妹妹:你細個果陣我都冇見到!!!
家姐:係呀! 因為我細個果陣你都未出世!!!
妹妹:你細個果陣D相。。。我都冇見到你同Emily。。。
家姐:(唔出聲。。。諗一諗)
家姐找來相簿一本,番開其中一頁。。。
家姐:嗱!你睇!係我同Emily一齊瞓覺呀!
妹妹:(指住另一張相,笑笑)咦?家姐。。。你係度做咩呀?(笑騎騎。。。)
一小時後,媽媽告訴公公婆婆她們兩姊妹的對話~~
妹妹:係呀,Emily 係我㗎!張相囉。。。我細個同Emily一齊瞓囉!
Wednesday, March 14, 2012
Sunday, January 15, 2012
包剪揼
和小悅猜包剪揼。。。
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。包!小悅,要即刻出㗎!唔可以等㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。 小悅,要即講你出咩㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!要即刻出㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!要‘程尋磨較叉燒包’咁樣㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!!”
小悅:“媽咪呀! 我要吞口水㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。包!小悅,要即刻出㗎!唔可以等㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。 小悅,要即講你出咩㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!要即刻出㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!要‘程尋磨較叉燒包’咁樣㗎!”
媽媽:“程尋磨較叉燒。。。小悅!!!”
小悅:“媽咪呀! 我要吞口水㗎!”
Monday, January 9, 2012
有對翼就好了!
和小悅看卡通,看見小仙子有對翼可以飛,媽媽有感而發:“如果我都有對翼就好了!”
小悅: 如果。。。如果有對翼。。。咁唔可以搭巴士囉!
媽媽:吓,點解?
小悅:。。。如果有對翼,咁會“kic"住個巴士囉!
小悅: 如果。。。如果有對翼。。。咁唔可以搭巴士囉!
媽媽:吓,點解?
小悅:。。。如果有對翼,咁會“kic"住個巴士囉!
Sunday, January 8, 2012
Subscribe to:
Posts (Atom)
