和小悅去醫院探望剛剛生了BB的姨姨, 媽媽與姨姨在談到生產的話題時。。。
小悅:我又生!
媽媽:吓?你又生? 你第時大個搵番個好老公先啦!
小悅:係Daddy呀!
媽媽:係好似Daddy咁嘅好老公呀!
晚飯時, 媽媽如實告訴在坐的公公婆婆和爹爹。。。
公公:小悅,那你要祈禱求天父第時賜你有好老公喇!
小悅 (立即二話不說, 合埋手, 瞇著眼睛): 謝謝天父, 賜我好老公。。。
晚上瞓覺時。。。
媽媽: 小悅, 你今天有什麼事情要謝謝天父呀?
小悅:謝謝天父, 有好老公。。。
Friday, July 29, 2011
Thursday, July 28, 2011
循環
每次晚上媽媽不在家, 小悅臨瞓前一定大哭一場。
早上, 媽媽問小悅:“你為什麼要喊?”
小悅:係呀。。。我喊呀。。。
媽媽: 點解呀? 因為。。。?
小悅:因為。。。因為。。。因為我傷心呀。。。
媽媽:點解你傷心呀? 因為。。。?
小悅: 因為。。。因為。。。因為我喊呀。。。
早上, 媽媽問小悅:“你為什麼要喊?”
小悅:係呀。。。我喊呀。。。
媽媽: 點解呀? 因為。。。?
小悅:因為。。。因為。。。因為我傷心呀。。。
媽媽:點解你傷心呀? 因為。。。?
小悅: 因為。。。因為。。。因為我喊呀。。。
Thursday, July 7, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)