Friday, July 29, 2011

好老公

和小悅去醫院探望剛剛生了BB的姨姨, 媽媽與姨姨在談到生產的話題時。。。
小悅:我又生!
媽媽:吓?你又生? 你第時大個搵番個好老公先啦!
小悅:係Daddy呀!
媽媽:係好似Daddy咁嘅好老公呀!

晚飯時, 媽媽如實告訴在坐的公公婆婆和爹爹。。。
公公:小悅,那你要祈禱求天父第時賜你有好老公喇!
小悅 (立即二話不說, 合埋手, 瞇著眼睛): 謝謝天父, 賜我好老公。。。

晚上瞓覺時。。。
媽媽: 小悅, 你今天有什麼事情要謝謝天父呀?
小悅:謝謝天父, 有好老公。。。

No comments:

Post a Comment