爹爹:小悅呀,你唔好咁靚呀,唔係就好危險㗎喇。
小悅:危...危危險呀?駛唔駛膠布㗎?
Monday, October 17, 2011
Friday, October 14, 2011
去天堂
主日學老師:我們怎樣可以去天堂呀?
小悅:我都未去過。。。關咗門啦。。。
主日學老師在下課後如實告訴小悅媽媽。
黃昏時,媽媽揸車,小悅坐在後面。。。
媽媽:小悅呀,怎樣可以去天堂呀?
小悅:關了門呀。。。
媽媽:唔會關門㗎,天父24小時都開門㗎。
小悅:。。。我唔想去呀。。。
媽媽:點解呀?
小悅:我想同媽咪一齊呀。。。
媽媽:第時媽咪都去㗎,爹爹同家姐都去㗎。
小悅:係咩?
媽媽:係呀!
小悅:咁而家去啦!!!!
媽媽(還在揸車):吓?而家唔去住。。。
下次揸車時都係唔好討論去天堂的問題,唔係一唔小心,真係而家即刻去!
小悅:我都未去過。。。關咗門啦。。。
主日學老師在下課後如實告訴小悅媽媽。
黃昏時,媽媽揸車,小悅坐在後面。。。
媽媽:小悅呀,怎樣可以去天堂呀?
小悅:關了門呀。。。
媽媽:唔會關門㗎,天父24小時都開門㗎。
小悅:。。。我唔想去呀。。。
媽媽:點解呀?
小悅:我想同媽咪一齊呀。。。
媽媽:第時媽咪都去㗎,爹爹同家姐都去㗎。
小悅:係咩?
媽媽:係呀!
小悅:咁而家去啦!!!!
媽媽(還在揸車):吓?而家唔去住。。。
下次揸車時都係唔好討論去天堂的問題,唔係一唔小心,真係而家即刻去!
食lunch論
媽媽: 小呈,你想第時學甚麼樂器?Clarinet 好不好?fluet 呢?
小呈:。。。我不想學吹的。。。
媽媽:咁。。。彈琴?
小呈:。。。我。。。唔想。。。
媽媽:點解呀?
小呈:。。。因為好難囉。。。
媽媽:小呈呀,所有0野都係難㗎啦,冇0野是容易的。。。
小呈:有呀!
媽媽:?
小呈:食lunch囉!
媽媽:咁唔通你一世淨係顧住食lunch咩????
晚上將這對話告訴老公,誰知他的第一個反應竟然係:
“吓?佢唔食dinner呀???”
﹣_﹣II
小呈:。。。我不想學吹的。。。
媽媽:咁。。。彈琴?
小呈:。。。我。。。唔想。。。
媽媽:點解呀?
小呈:。。。因為好難囉。。。
媽媽:小呈呀,所有0野都係難㗎啦,冇0野是容易的。。。
小呈:有呀!
媽媽:?
小呈:食lunch囉!
媽媽:咁唔通你一世淨係顧住食lunch咩????
晚上將這對話告訴老公,誰知他的第一個反應竟然係:
“吓?佢唔食dinner呀???”
﹣_﹣II
Thursday, October 6, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)