主日學老師:我們怎樣可以去天堂呀?
小悅:我都未去過。。。關咗門啦。。。
主日學老師在下課後如實告訴小悅媽媽。
黃昏時,媽媽揸車,小悅坐在後面。。。
媽媽:小悅呀,怎樣可以去天堂呀?
小悅:關了門呀。。。
媽媽:唔會關門㗎,天父24小時都開門㗎。
小悅:。。。我唔想去呀。。。
媽媽:點解呀?
小悅:我想同媽咪一齊呀。。。
媽媽:第時媽咪都去㗎,爹爹同家姐都去㗎。
小悅:係咩?
媽媽:係呀!
小悅:咁而家去啦!!!!
媽媽(還在揸車):吓?而家唔去住。。。
下次揸車時都係唔好討論去天堂的問題,唔係一唔小心,真係而家即刻去!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment