Thursday, October 6, 2011

上網

婆婆說今天小悅在她家時, 無端端問公公。。。

小悅: 公公,我可唔可以係度上網呀?

媽媽聽罷, 就問小悅: 吓?你上網做咩呀?
小悅:我要同Ava姨姨傾計呀。。。

她真的是兩歲半的人仔麼???

No comments:

Post a Comment