Friday, October 14, 2011

食lunch論

媽媽: 小呈,你想第時學甚麼樂器?Clarinet 好不好?fluet 呢?
小呈:。。。我不想學吹的。。。
媽媽:咁。。。彈琴?
小呈:。。。我。。。唔想。。。
媽媽:點解呀?
小呈:。。。因為好難囉。。。
媽媽:小呈呀,所有0野都係難㗎啦,冇0野是容易的。。。
小呈:有呀!
媽媽:?
小呈:食lunch囉!
媽媽:咁唔通你一世淨係顧住食lunch咩????

晚上將這對話告訴老公,誰知他的第一個反應竟然係:
“吓?佢唔食dinner呀???”
﹣_﹣II

No comments:

Post a Comment