Monday, September 12, 2011

結婚 (1)

和小悅去完婚禮,唔多唔少結婚又成為了小悅的話題, 不過就奇怪點。。。

在吃晚飯時, 失驚無神,小悅說: 我唔結婚喇。。。
媽媽:吓?點解呀?
小悅: 係呀,因為我隻腳好番喇 (之前她跌親。。。)
媽媽: 咁好番咪可以行婚禮0羅。。。
小悅:不過D毛毛未好番呀。。。

阿女, 你好似未有腳毛喎。。。

No comments:

Post a Comment