兩歲十個月的小悅的廣東話越來越地道。。。
她指著自己BB時拍的照片說:
”我。。。我我我細個果陣戇居居呀!”
她跟婆婆講電話時說:
“我陪家姐去睇牙時候跌咗個提子包呀。。。叫媽咪。。。打。。打電話去大統華。。。有冇提子包啦!”
去接家姐放學時,她問:
“今日點解唔駛車果兩隻‘蛇quer'0野(即兩個表姐)嘅?”
玩玩吓,突然問:
“我。。。我我我。。。係唔係‘珂過’呀?”
跟她說約拿的故事時, 她問:
“我果陣時喺你個肚入面踢踢吓果陣。。。係咪你一啖吞咗我落肚呀?”
晚飯時,她問媽媽有關當晚沖涼的安排:
“今晚兩條馬騮駛唔駛洗頭呀?”
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment