Tuesday, June 8, 2010

可愛牌

我問小悅: "點解你咁可愛0架? 你究竟有冇囉牌0架?"
小悅答: "冇!"
老公答: "冇??? 差人拉0架喎!!!!"

No comments:

Post a Comment