Saturday, April 24, 2010

小悅跌跌!

小悅繼星期日跌瘀了個下巴之後, 今天又再差錯腳趺咗落床, 不止撞正我個床頭櫃, 仲反彈撞埋佢個crib, 然後反彈再反彈撞埋我將床才落地...幸好今次未有損傷, 只不個嚎啕大哭了一埸... 唉... 嚇死!

No comments:

Post a Comment