Tuesday, September 14, 2010

小悅學會了...講好多0野!

眨吓眼, 小悅已 20 個月大! 她大概在一兩個月前開始越來越多0野講!

吃飯時,
媽媽: 小悅祈禱喇!
小悅: 謝謝...天父..., 賜我...奶奶..., 奉主...耶穌...名求..., 阿...門!

瞓覺時,
小悅: "抖....!"
媽媽問: "媽媽陪, 好唔好?"
小悅: (拍拍她的枕頭) "隔離... 有位..."

早上起床時,
小悅叫醒媽媽的方法: "起身!!!!! 醒!!!!!! 起身!!!!! 妹妹醒!!!!! 媽媽!!!!"
小悅叫醒家姐的方法: "家家!!!! 起身!!!!! 番學!!!!!!"

出門口前穿鞋時,
小悅: "媽媽整, 媽媽整 (不要爸爸幫她穿鞋子)... 波鞋.... 花花鞋.... 襯..."

唱歌時,
媽媽: "If you happy and you know it say hurray!"
小悅: "Hurray!"

吃小點時,
小悅遞隻杯給媽媽: "Hold住..."

看見家姐吃任何東西時,
小悅: "少少...妹妹... 少少..." (俾少少妹妹)

在婆婆家等返屋企時,
小悅: "走未?"

小呈: "小悅今日好cute..."
媽媽: "小悅日日都cute0架啦!"
小悅: "日日cute!"

在梳化上自言自語...
小悅: "聽話...聽話.... 唔好搞..."

媽媽: "1..."
小悅: "...2...3...4...5...6...7...8...9...10..."
公公: "... 21...你唔識喇卦?"
小悅: "中文!!!!" (叫公公講中文! 公公係講緊中文喎....????)

.... 數之不盡的驚喜!


No comments:

Post a Comment