Saturday, April 25, 2009

又生病了...

媽媽有差不多一個月沒有在部落裡寫小呈和小悅的生活日誌了... 全因為在這個月裡, 不是小呈病, 就是小悅病, 爹爹又病, 連媽媽都病. 再加上春天來了, 花開之餘, 小呈和爹爹, 還有媽媽, 大家都鼻敏感, 唔係流鼻涕就係鼻塞, 唔係鼻塞就係咳, 唔係咳就係眼痕... 總之就係一頭煙! 小呈上兩個星期都一直病, 一時又耳仔痛,一時又肚痛; 小悅就常常鼻塞, 媽媽要時時幫她滴鼻鼻和吸鼻涕, 每次都狂喊和尖叫... 媽媽真的真的很累... 所以現在輪到媽媽病了... 天父呀, 救命呀...

No comments:

Post a Comment