Saturday, April 25, 2009

小悅的睡眠

這個月媽媽都甚少出街, 皆因媽媽想幫小悅建立好有規律的作息時間. 謝謝天父, 現時的進度都算不錯, 小悅每晚天概7點左右便沖涼和吃奶, 7:30-8:00pm左右便睡覺, 大約12:00至1:00就會醒要吃奶, 吃完又瞓番; 到大約4-5am又要吃, 吃完就算是醒了, 她自己都會慢慢瞓番, 唔駛媽媽點理她. 大概8:00左右, 小悅便會起身. 玩1.5至2個鐘, 之後就會nap. 小悅常常nap半個鐘就會喊醒, 但近來好轉的是她醒後喊一陣就會自己瞓番. 最理想是nap兩小時, 玩兩小時, 再nap兩小時, 到下午5點幾, 小悅就隨意地小睡半個鐘左右, 然後到7點鬆D就沖涼吃奶...如是這咁就一DAY喇! 做BB真係嘆!

其實媽媽真的很appreciate小悅咁早就瞓. 因為除了可以在8點過後就全然spend time with 小呈之外, 媽媽更可以去祈禱會, 亦可以番worship team 練歌! 所以求天父讓小悅可以穩定地早睡, 叫媽媽可以"出山"返回事奉崗位; 早上亦可以穩定地nap, 叫媽媽可以有安靜靈修的時間. 咁就真係VERY GOOD 喇!

No comments:

Post a Comment