Saturday, February 7, 2009

奶皇糯米糍

爹爹曾說小悅很似一粒糯米糍, 好想一啖吞咗佢.
最近, 小悅吃很多奶, 真的很多...

爹爹: 嘩...! 小悅已經由一粒糯米糍變咗奶皇包囉...
媽媽: 唔係, 佢係一粒奶皇糯米糍!
爹: 嘩! 我仲想食呀!

No comments:

Post a Comment