小悅的新紀錄-- 9lb 7oz! 經過媽媽一星期的催告, 小悅平均每天增磅差不多有1.5oz! 謝謝天父! 個lactation consultant 話媽媽可以繼續努力, 泵多點餵多點, 照樣係每餐之後餵兩安士formula. 雖然沒有人知道最終可不可以全B餐, 不過有總好過冇, 因為breastmilk 是世上最最最最最有益的, 就算是媽媽有點不舒服, 也可以將antibodies傳給小悅. 好啦! 媽媽加油啦! 小悅可能都係喜歡吃全餐, 好似去港式餐廳吃早餐一樣, 唔係要A餐, 唔係要B餐, 而係要A+B餐(i.e. 腸仔煎蛋+炸菜肉絲米), 就只係爭在未駛跟埋杯凍奶茶啫!
No comments:
Post a Comment