Saturday, February 7, 2009

小悅狂喊之迷(續)

小悅前晚像發了顛般狂喊了好幾個鐘, 吃人奶又唔係, 吃formula又唔係, 抓癢又唔係, 谷氣又唔係, 眼仔碌碌但又大打喊路, 媽媽做乜都不能讓她安定下來, 結果搞到差不多兩點幾才睡! 幸好昨晚很好, 今天晚上也很好, 吃飽奶便睡了. 媽媽心裡推算, 九成九係前日杯港式凍奶茶累事!

媽媽: 我諗梗係杯港式奶茶, 因我這兩天一滴茶也沒有飲...
爹爹: 咁要唔要做個實驗再試吓?
媽媽: NO!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment